loading...
دانلود نرم افزار ، آموزش | Mersadlearn
سجاد بازدید : 2911 شنبه 29 آذر 1393 نظرات (2)

 

 پلاگین Video Copilot Element 3D v2 یکی از معروف ترین و جدیدترین پلاگین های حال حاضر برنامه افترافکت است. کمتر کسی است که در دنیای امروز با افترافکت کار بکند و این پلاگین را نشناسد و از قابلیت های آن بی خبر باشد. این پلاگین برای کار کردن با مدل های سه بعدی در محیط افترافکت می باشد. بدینگونه شما قادر به وارد کردن مدل های سه بعدی ازبرنامه های معروفی نظیر 3دی مکس و یا مایا هستید. این پلاگین با After Effects CS4 تا After Effects CC 2014 سازگار است و برای استفاده ی بهینه از آن می بایست از گرافیک 512 به بالا به همراه آخرین آپدیت آن استفاده کرد.

سجاد بازدید : 9848 جمعه 28 آذر 1393 نظرات (13)

 

  پلاگین Video Copilot Element 3D v2 یکی از معروف ترین و جدیدترین پلاگین های حال حاضر برنامه افترافکت است. کمتر کسی است که در دنیای امروز با افترافکت کار بکند و این پلاگین را نشناسد و از قابلیت های آن بی خبر باشد. این پلاگین برای کار کردن با مدل های سه بعدی در محیط افترافکت می باشد. بدینگونه شما قادر به وارد کردن مدل های سه بعدی ازبرنامه های معروفی نظیر 3دی مکس و یا مایا هستید. این پلاگین با After Effects CS4 تا After Effects CC 2014 سازگار است و برای استفاده ی بهینه از آن می بایست از گرافیک 512 به بالا به همراه آخرین آپدیت آن استفاده کرد.

سجاد بازدید : 829 پنجشنبه 10 مهر 1393 نظرات (0)

(93/4/2) تغییرات:
دوره آموزشی Photoshop: 2014 CC Updates June, 2014 اضافه شد!

فتوشاپ سی سی (Adobe Photoshop CC) به معنی فتوشاپ ابری و نسخه جدید نرم افزار ادوبی فتوشاپ، جایگزین نسخه سی اس (CS) قدیمی شده می باشد که با سی سی (Creative Cloud) نام گذاری شده است.
در نرم افزار فتوشاپ سی سی می توان به تغییرات در بخش بزرگنمایی با کمتریت افت، ابزار مفید برای کاهش لرزش دوربین، امکان ساخت بهتر تصاویر پانوراما، افزایش کارایی در بخش نقاشی سه بعدی، ایجاد طرح های هنری و تصاویر بصری، کنترل رنگ ها، ویرایش تصاویر به صورت جادوئی و ... اشاره کرد.
در دوره آموزشی Photoshop CC شما با قابلیت های اساسی و کلیدی این نرم افزار کاربردی قدرتمند آشنا می شوید.

سجاد بازدید : 1576 چهارشنبه 09 مهر 1393 نظرات (1)

(93/7/7) تغییرات:
دوره آموزشی Creating a Google Glass App With C# and Xamarin اضافه شد!

یکی از رایج ترین و پرطرفدارترین زبان هایی که برای برنامه نویسی شیء گرا و سطح بالا استفاده می شود، زبان سی‌شارپ (C#) است. این زبان توسط مایکروسافت و جزئی از دات نت به وجود آمد و بعداً استانداردهای ECMA و ISO را نیز در بر گرفت و یکی از ۴۴ زبان برنامه نویسی ای است که توسط زمان اجرای زبان مشترک از .NET Framework پشتیبانی می‌شوند و در همه جا به وسیله مایکروسافت ویژوال استودیو شناخته می‌شود. در واقع زبان #C، یک زبان برنامه نویسی چند الگویی و است و منظم شده مدل‌های تابعی، امری، عمومی، شی گرا و جز گرا و در بستر دات نت می‌باشد.
در دوره های آموزشی C# شما با قابلیت های اساسی و کلیدی این زبان برنامه نویسی کاربردی قدرتمند آشنا می شوید.

سجاد بازدید : 894 سه شنبه 08 مهر 1393 نظرات (0)

(93/4/2) تغییرات:
دوره آموزشی Illustrator: 2014 CC Updates June, 2014 اضافه شد!

ادوبی ایلوستریتور سی سی (Adobe Illustrator CC) نسخه ی CC نرم افزار ایلوستریتور و محصولی دیگر از شرکت آدوبی است. پایه و اساس کار این نرم افزار بر روی تصاویر برداری (vectorial) است. محیط این نرم افزار و بسیاری از پنل ها، منو ها، ابزار ها، فیلتر ها و... همانند فتوشاپ است تنها با این تفاوت که ایلوستریتور برای کار بر روی تصاویر برداری است و توسط این نرم افزار کاربران قادر خواهند بود تا به طراحی برداری بر روی تصاویر، فایل های تصویری، انیمیشن های فلش و ...  بپردازند. عملکرد نسخه ی جدید این نرم افزار بسیار سریع تر از نسخه های قبلی است و دارای قابلیت هایی چون ابزار رسم بردار پیشرفته، ابزار تایپ لمسی، بسته بندی فایل و بسیاری ویژگی های جدید دیگر می باشد.
در دوره های آموزشی Illustrator CC شما با قابلیت های اساسی و کلیدی این نرم افزار کاربردی قدرتمند آشنا می شوید.

سجاد بازدید : 1090 جمعه 28 شهریور 1393 نظرات (0)

 

(93/6/24) تغییرات:

- نسخه جدید September 2014 (شهریور 1393) بر روی سایت قرار گرفت!
- لطفاً قبل از دانلود توضیحات پست را کاملاً مطالعه فرمایید.

Windows 8.1 نسخه‌ی تکامل یافته ویندوز 8 می‌باشد که در سال 2013 عرضه شد. از مهمترین تغییرات این ویندوز می‌توان به این نکته اشاره کرد که به دلیل عدم استقبال کاربران از رابط کاربری Metro در ویندوز 8 این رابط در حاشیه قرار داده شده و کاربران بعد از بالا آمدن ویندوز مستقیماً به صفحه Desktop هدایت می‌شوند.
با پشتیبانی از نمایشگرها با وضوح تصویر بالا مایکروسافت بالاخره توانست محصولاتی همانند Surface Pro را به بازار عرضه کند و به رقابت با Apple و گوگل بپردازد. قابلیت‌های جدید در ویندوز 8.1 شامل بازگشت دکمه استارت، Interface جستجوی جدید و تغییرات در رابط کاربری و برنامه‌های جدیدی همانند Facebook و Flipboard و قابلیت‌های سفارشی سازی دیگری است. پس زمینه‌ها متحرک شده‌اند و شما می‌توانید برای محافظ صفحه هر تصویری را که دوست دارید قرار دهید.

سجاد بازدید : 1896 پنجشنبه 27 شهریور 1393 نظرات (0)

 

عکاسی در لغت به معنای روش عکاسی و عکسبرداری است و همچنین به عمل و شغل عکاس نیز گفته می‌شود. این هنر در اکثر زبان‌های جهان فتوگرافی خوانده می‌شود که ترکیبی از دو کلمهٔ یونانی فتو به معنی نور و گرافی به معنی ثبت یا نگارش است. بنابراین، فتوگرافی به معنای نقش کردن با نور است. عکاسی دارای سه جنبهٔ علمی، صنعتی و هنری است؛ به‌عنوان یک پدیدهٔ علمی متولد شد، به‌شکل یک صنعت گسترش یافت و به عنوان هنر تثبیت شد.
در دوره آموزشی Kelby The Art of Digital Photography: The Inspirational Series شما با چگونگی تهیه عکس های دیجیتالی منحصر بفرد آشنا می شوید.

سجاد بازدید : 1044 پنجشنبه 27 شهریور 1393 نظرات (0)

 macintoush

 

 سیستم عامل Yosemite به تازگی توسط شرکت اپل برای برنامه نویسان منتشر شده است. این سیستم عامل با تغییرات بسیاری همراه بوده و از فناوری های جدیدی بهره می برد. این نسخه، نسخه برنامه نویسان بوده که انتشار دوم این سیستم عامل می باشد. از جمله امکاناتی که می توان برای این سیستم عامل جدید اپل نام برد، قابلیت ارسال پیامک از راه نرم افزار Messages می باشد.
کاربران گرامی توجه داشته باشید که این نسخه انتشار یافته نسخه برنامه نویسان بوده و هنوز نواقصی نیز دارد. چنانچه تمایل به نصب این سیستم عامل دارید، پیشنهاد می کنیم آن را بر روی یک شبیه ساز نصب و اجرا کنید. زیرا با نصب بر روی سیستم خود به صورت حقیقی، امکان تداخل با نرم افزار های نصب شده بر روی رایانه شما می باشد.

سجاد بازدید : 2387 سه شنبه 04 شهریور 1393 نظرات (0)

 

مایا (Maya) نرم‌افزاری برای طراحی سه بعدی و یکی از پیشرفته‌ترین نرم‌افزار انیمیشن و مدل سازی است که به طور گسترده در استودیوهای فیلم سازی، انیمیشن و همین طور صنعت بازی‌های رایانه‌ای استفاده می‌شود. نقطه قوت مایا در ابزارهای مدل سازی آن است و در شرکت های بزرگ نیز بیشتر از این خصیصه اش استفاده می‌کنند. تکنولوژی NURBS به کار رفته در این استودیو انیمیشن سازی، باعث کمک به طراحی بهینه اشیاء طبیعی از جمله چمن، گیاهان، مو و ... می‌شود. توانایی بالا در Rendering و وجود Material‌ های متنوع در این نرم افزار از جمله موارد کلیدی آن است. از جمله ویژگی‌های این نرم‌افزار، انعطاف پذیری و قابلیت‌های شخصی سازی (customization) آن است که به کاربران حرفه‌ای اجازه می‌دهد به سادگی محیط آن را به دلخواه خود تغییر دهند. به علاوه، یکی دیگر از قابلیت‌های منحصر به فرد آن امکان توسعه این نرم‌افزار برای استفاده کنندگان آن است. کاربران می‌توانند از طریق زبان‌های برنامه نویسی سی پلاس پلاس، MEL یا (maya embedded language) و همین طور پایتون آن را توسعه دهند و ابزارها و امکاناتی که پیشتر در نرم‌افزار وجود نداشته‌اند را به آن اضافه کنند.در دوره های آموزشی Digital Tutors Maya Extreme Bundle شما با ابزارها و قابلیت های اساسی و کلیدی ایننرم افزار کاربردی قدرتمند آشنا می شوید. 

سجاد بازدید : 1129 سه شنبه 04 شهریور 1393 نظرات (0)

ریل فلو (RealFlow) برنامه ای قدرتمند برای شبیه سازی مایعات و سیالات، سطوح آب، تعامل میان مایعات و جامدات و بدنه های نرم و سفت در صنعت گرافیک سه بعدی است. این نرم افزار توسط کمپانی معتبر Nextlimit Technologies عرضه شده و تقریبا در تمام فیلم ها و انیمیشن ها و جلوه های ویژه ای که قصد شبیه سازی واقعی آب و مایعات و سیالات را به صورت سه بعدی دارند مورد استفاده قرار می گیرد.
در دوره های آموزشی Digital Tutors RealFlow Tutorial Series شما با قابلیت های اساسی و کلیدی این نرم افزار کاربردی قدرتمند آشنا می شوید.

تعداد صفحات : 4

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • پیوندهای روزانه
    صفحات جداگانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 34
  • کل نظرات : 21
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 11
  • آی پی امروز : 31
  • آی پی دیروز : 75
  • بازدید امروز : 54
  • باردید دیروز : 659
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 1,652
  • بازدید ماه : 6,179
  • بازدید سال : 56,710
  • بازدید کلی : 406,339